رویدادها آرشیو خبر ها
محبوب نبودی ولی ارام ارام ...

محبوب نبودی ولی ارام ارام ...

لئوناردو بونوچی مدافع ارزشمند تیم یوونتوس، متولد شهر ویتربو است و فوتبالش را از تیم شهرش اغاز کرد و تا 18 سالگی در کنار این تیم ماند و پیشرفت کرد

 

اما اهسته اهسته از هافبک میانی به یک مدافع تبدیل شد تا چند سال بعد مدافع ملی پوش کشورش شود. پس از مدتی راهی اینتر شد و در تیم جوانان این باشگاه به بازی مشغول شد و همراه نراتزوری نخستین بازی اش را در سری ا انجام داد. اما پس از دو فصل حضور در اینتر به ترویزو پیوست و دو سال با پیراهن این تیم بازی کرد و در ژانویه 2009 به پیزا پیوست و برای فصل 2010‐2009 در کنار باری در سری ا بازی کرد و سرانجام در تابستان 2010 راهی بانوی پیر شد تا ارزوهایش را همراه این تیم بزرگ تحقق یافته ببیند.

 

ابتدا چندان مورد علاقه هواداران یووه قرار نگرفت و با بازی های ضعیف و اشتباهات مکرر راه پیشرفت را از خود گرفت. با این حال کادر مربیان بانوی پیر به او اعتماد کردند و این مدافع توانست در فصل 2011 که یکی از بهترین های فصل های یوونتوس لقب گرفت پاسخ اعتماد انتونیو کونته، مربی موفق یوونتوس را به خوبی بدهد و همراه بیانکونری به قهرمانی ایتالیا برسد و پس از اتمام فصل همراه اتزوری به یورو 2012 رفت و با لاجوردی پوشان این کشور به عنوان دومی مسابقات دست یافت.

 

وی در تعطیلات تابستان همراه همسرش، مارتینا، صاحب یک پسر به نام لورنزو شد و ابراز امیدواری کرد در فصل اینده نیز بتواند همراه یووه به رکوردهای بهتر و بزرگی برسد و در مسابقات اروپایی نیز عاملی برای استحکام خط دفاعی یوونتوس باشد.

 

روند صعودی او هر روز بیش از گذشته شد و اکنون قهرمانی های زیادی با تیم یووه به دست آورده و به یکی از ارکان اصلی بانوی پیر تبدیل شده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: